8.5.16

Minum Sirap Merah Boleh Bantu Kurangkan Ketagihan Rokok

Assalamualaikum semua..


Semoga pembaca semua dalam keadaan sihat sahaja..kisahnya hari ini tentang merokok ye..bukan nak kasi up tapi nak kasi berhenti merokok..Dah cuba bermacam cara..tapi tak boleh jugak..kawan-kawan pulak semuanya merokok..lagi susah nak berhenti..



Itulah alasannya..salahkan orang..kata susah..hati mesti kental tau kalau nak ubah sesuatu..memang bukan sesuatu yang senang apabila dah menjadi satu tabiat..



Vivix boleh membantu mengurangkan rasa ketagihan..tak percaya mesti kene cuba dulu..dan anda akan rasa tak nak merokok dah..takde feel dah..bukan saya kata..tapi mereka yang dah berjaya yang kata..


Testimoni 1


"Abah perokok tegar sejak umur 5 tahun. Macam tak percaya kan? itulah yang mak bagitau..


Masa promo vivix bulan lepas, saya belikan sebotol untuk abah, dengan harapan kurang ketagihan merokok tu, belum habis sebotol, abah dah mula komplen roko ***son yang biasa dia beli tak sedap, sekarang dia memang dah stop rokok ***son tu. Rasa nak menitik air mata dengar..syukur alhamdulillah.."




Testimoni 2

"  Alhamdulillah sis..setakat ni..pengurangan ketara..vivix banyak bantu kurangkan saya smoke dan rasa lebih fit..dah tak flu2 lagi pagi2..kalau dulu saya sentiasa nak ambil rokok, bila guna vivix dia buang rasa nak smoke tu! Terima kasih kenalkan saya dengan vivix sis! yang real saya dah berjaya kurangkan pada tahap maksima dan dia sangat membantu lengahkan masa nak smoke tu.."



Baiklah jikalau anda sendiri yang nak berhenti merokok tapi sukar untuk lakukannya bolehlah try vivix ni..kalau nak bagi vivix pada seseorang yang anda mahu dia berhenti merokok pun bagus..boleh membantu memudahkan mereka berhenti merokok..


selamat mencuba!

sebarang pertanyaan boleh hubungi saya..




Anda mungkin berminat





No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com