2.5.16

KULIT CANTIK : Tips Kulit Cantik Awet Muda Macam Artis

assalamualaikum semua..


Hari ini saya nak share tentang bagaimana kita nak kulit cantik gebu macam artis seperti Rita Rudaini. Dia pun dah nyatakan yang beliau amalkan vivix. 

Memang tak dinafikan lagi. Bukan dia je tau, Ayu Raudhah pun amalkan vivix. tengok ajelah kulit diorang tu..Memang cantik halus gebu kan.

Maknanya dah bukan rahsia lagi macam mana kulit depa tu cantik kan? akan datang kita pun boleh dapatkan kulit yang cantik seperti yang kita idamkan..Cuma dengan amalkan vivix setiap hari. mulakan setiap hari dengan sesudu vivix pun sudah memadai.

Jom saya cerita sikit kenapa vivx boleh beri kesan kepada kulit yang cantik;

Vivix melambatkan penuaan pada tahap selular..

penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan selular dan perkongsian penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemuka  telah menghasilkan vivix.

Vivix mengandungi fitonutrien proprietary, yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan juga terdapat resveratrol yang mana telah menghasilkan ramuan yang 10X lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisme utama penuaan selular.

kajian telah menunjukkan 4 mekanisma penuaan tahap selular ;


  • Kerosakan DNA

setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetic, menghasilkan satu typo “kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.


  • Pengawalan Genetik

Pengawalan genetic menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.
Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

  • Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-sel

Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.
ramuan vivix menggalakkan biogenesis(pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


  • Penimbunan Protin AGE

Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur “muscadine”) untuk melambatkan pembentukan protin AGE

Betapa bagusnya vivix ini untuk kecantikan..Awet muda sentiasa.. kajian telah membuktikan bahawa vivix boleh membantu kita untuk anti penuaan iaitu awet muda.

Antara testimoni awet muda..kulit cantik..



“ sebelum tidur wajib ambik vivix dulu...nak tau khasiat vivix? mmmmm banyak sangat!! salah satu detox darah..walaupun harga vivix agak mahal tapi memang SANGAT BERBALOI!! orang cakap duit boleh cari kannn..kesihatan tu penting..cegah sebelum terlambat..sekali ambik vivix ni anda akan rasa perubahan..insyaAllah dengan Izinnya....”



“ jeragat makin kurang, wrinkle area mata takde sudah..sistem penghadaman badan kurang, muka makin cerah..berat badan kurang 3kg dan memang ringan..badan kita aktif bergerak..”




" sedapnya! Thanks xxxxx sebab kenalkan produk kecantikan dan kesihatan ni. Rasa pun macam pati ribena je. Kesan dalam 24 jam kulit jadi glowing dan rasa segar! "


Semoga bermanfaat..
semuanya belum terlambat tau..




No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com