19.6.16

KRIM RUAM :Tips Berkesan Hilangkan Ruam

Assalamualaikum semua

Saya pasti ibu ayah kat luar sana mesti biasa berhadapan dengan anak yang mengalami ruam..tak kiralah ruam susu ke, ruam panas ke, ruam sebab alergi ke kan..

Ruam ni boleh terjadi kat sape-sape pun. Kalau ruam ni wujud kat kulit kita, memang merimaskan. seingat saya la kan dulu mak letak bedak merah (botol bedak tu kaler merah) untuk hilangkan ruam..namun itu je yang ada pada masa tu..


Ruam yang biasa kita dengar adalah ruam susu, ruam panas dan ruam lampin..kalau yang dewasa ni mestilah biasa kene ruam panas kan..hihi

kalau begini biasanya ruam panas

ni pulak ruam susu
Sekarang dah keluar bermacam jenis krim untuk legakan ruam kan..pastikan anda pilih bebas bahan kimia dan bebas paraben tau.

Testimoni sendiri

Pengalaman saya sendiri..anak kene ruam lampin..bila lambat sikit tukar pampers kulit dia mudah kene ruam..masa tu saya memang dah jadi ahli shaklee..jadi memang terus order je..dapat beli dengan harga ahli..jimat..

Bila krim sampai, saya terus apply dan apply setiap kali tukar lampin sampailah hilang ruam tu..Kulit anak saya memang sensitif..kene gigit nyamuk pun bengkak besar..sapu je krim herbal blend memang dia bantu surutkan bengkak dan kesan gigit tu hilang sekali. 

Biasa saya sapu sikit je dan ulang-ulang sampai ruam atau bengkak gigit nyamuk tu reda. Biasanya kalau sapu krim tu hari ni esok dah takde kesan tu..sebagai ibu kita memang kene rajinla buh ubat ke krim ke..sian kulit anak cantik dan comel kene ruam kan..

Tips kalau nak sapu krim ni..sapu tipis je dan berulang..pastikan tempat yang kita nak sapu tu kering tau..


Lepas ni boleh lah beli krim ni..saya sendiri pakai sekeluarga..4 bulan pun belum habis lagi..memang jimat

Jooom kita lihat testimoni yang telah berjaya dengan krim herbal blend

 " ruam dia hilang..dah takde ruam susu lagi..Akak saya pun nak juga.."
" alhamdulillah..da kurang sikit..merah dia da kurang. kalo tak merah dia teruk hari tu..

Aah tu la..bila da kering jee kat kulit aku letak lagi sekali..sapu banyak kali..tengok da kurang..Ade perubahan sikit laa dari hari tu..hehe.."

Semoga bermanfaat ye semua..untuk order atau pertanyaan boleh terus hubungi saya je.. wassap amy 010.920.2273

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com