26.6.16

KULIT CERAH : Hanya 1 Tablet Sehari! Kulit Jadi Cerah!

Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu..


Mereka yang bercuti tu boleh lah habiskan masa mencari keperluan raya, buat kuih ke..maklumlah tak lama lagi nak beraya dah kita kan..

Saya yakin korang mesti ada pakai produk kecantikan, khasnya nak cerahkan kulit wajah..ada yang jenis krim ada juga jenis pil.

Saya pun obses jugak nak kulit cerah ni. tapiiii...nak cantik ada tapi pulak..saya ni jenis tak rajin memakai apa2 krim kat muka..bedak pun tak pakai..

Jadi saya pilih jenis pil je..saya amik vitamin C shaklee..ada jugak vitamin lain saya amik khas untuk kulit..

Seingat saya masa dulu2 kulit saya tak cerah mana pun, tapi sejak makan vitamin c..masa ni belum kenal shaklee..vitamin C lain..kulit saya makin cerah, bukan wajah je tapi keseluruhannya..masa ni sweet 17 lagi..sekarang dah 3 series..

Apa yang nak saya tekankan kat sini, vitamin c merangsang pertumbuhan kolagen, bantu perbaharui sel..jika kurang vitamin c kulit jadi kusam dan tak bermaya..

Yang saya perasan bertahun jugak saya stop vitamin C memang kulit kusam pun..sedih je tengok..jadi sekarang dalam proses ambil suplemen..

Baru sebulan je saya start vitamin c...memang ada perubahan sedikit...insyaallah tak lama lagi kulit akan jadi cerah semulajadi..secara natural ye..

Kena sabar untuk proses pencerahan ada orang amik masa singkat ada juga amik masa yang lama..mungkin faktor badan banyak toksin sebabkan tubuh kita sukar nak serap zat nutrien..jadi bersabarlah..

Pastikan korang pilih produk yang berasaskan sumber semulajadi tau...produk yang baik akan mencerah dan bukan memutih..beza dua ni..

pilihlah shaklee sebab 100% dari bahan natural..kalau korang nak cari pencuci wajah pun ada tau..

Jom tengok testimoni kulit cerah dengan vitamin C shaklee
" Badan rasa sihat, kulit pun cerah..ramai yang tegur anak saya..nape nampak cerah..asalnya hitam manis..dia cuma consume vit C..rahsianya..memang bekalkan sebotol untuk rumah dan 1 botol untuk di asrama..dia baru form 3"

Kalau nak cuba vitamin C ni..boleh order melalui saya..wasap je amy 010.920.2273..tak pun mesej je..nanti saya reply ok..

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com