12.6.16

Dia Pakai Masker Je..Kulit Boleh Jadi Cun Melecun!!

Assalamualaikum 

CANTIKnya! Subhanallah! 
Apa yang cantik ni? Apabila bercakap tentang kecantikan, ramai yang suka dan teruja. Bagaimana nak kekal cantik dan cun melecun tu.. kita selalu cakap dalam hati..'cantiknya kulit dia' ...'dia pakai apa agaknya sampai kulit cantik macam tu'...

Kenapa saya cakap "kita selalu bercakap dalam hati"..sebab kalau cakap kuat-kuat nanti ada orang perasan pulak kan..hehe..sebenarnya teringin nak pergi tanya dia pakai apa sampai lawa begitu.

Nampak lawa, nampak lawa, dia pakai XXXX....apa pun produk kecantikan yang anda pakai pastikan ianya bebas bahan kimia yang boleh merosakkan struktur kulit muka dan juga boleh mendatangkan kesan buruk di masa hadapan

Kita ni kalau boleh hari ni try 1 produk esok dah nak nampak kesan...betul tak? memang ada kot tapi produk sebegitu kesan yang baik cepat dan mungkin akan memberi kesan kurang bagus pada masa hadapan..sape tahu kan..Jadi biar lambat..asalkan selamat.

Dari tadi sembang pasal cantik ni, sebenarnya nak cerita apa ni..


HA...nak cerita pasal sis yang cantik gebu gebas ni lah..Apa agaknya rahsia dia yek..dia ni kastemer member group bisnes saya..kata member tu dia sayang nak telan vivix..sebab mahal..jadi dia buat masker ajelah..dan lihatlah hasilnya..awesome!!

Sebenarnya saya pun jeles tengok kulit sis kita ni..gebu je..mohla kita mencuba..pastikan vivix!..bersumberkan bahan semulajadi..

Jadi mereka yang nak cantik boleh try buat masker guna vivix ye..berbaloi2 dengan harganya..selamat mencuba!

Ok itu aje tips cantik hari ni..semoga bermanfaat..nak order atau nak tanya apa saje..boleh hubungi amy 010.920.2273..wasap je..

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com