30.6.16

Lutut Mak Dah Tak Sakit Dah..Produk Ni Memang Berkesan!

Assalamualaikum 

Biasa dengar tak bunyi lutut meletop, ada bunyila masa nak rukuk, nak bangun dari duduk ke..ada bunyi tulang "keletup'..agak2 je bunyi camtu..heheh

Kalau berbunyi begitu maknanya sakit lutut la tu..jadi kene cepat bertindak..jangan dibiarkan..Sebab kaki ni selalu bergerak, nak pergi sana sini kan..bila lutut dah sakit semua pergerakan jadi terbatas kan.

Sakit lutut boleh berlaku kepada sesiapa sahaja..tak kira usia..punca-punca sakit lutut saya dah ceritakan pada entri yang lepas..dan sebelum ini saya mencadangkan vivix untuk kesan yang lebih baik.

Selain daripada vivix, ada vitamin lain yang boleh diambil untuk legakan masalah sakit lutut ni..

Ostematrik

membekalkan sumber kalsium lengkap serta magnesium dan vitamin D. Dalam oste jugak ada boron yang baik untuk membantu metabolisme tulang

Omega guard

Melambatkan degradasi tulang rawan. boleh bertindak sebagai pelincir dan memudahkan pergerakan

Advanced Joint Health Tablet

menyokong keselesaan sendi, memelihara tisu penyambung dan meningkat kesan kusyen.


Testimoni sakit lutut

Mak akak ni ambil omega untuk pulihkan sakit lutut beliau..

" Ya Allah..dah banyak kali mak sebut..jap ni baru lepas bercakap dengan mak..kaki pun dah boleh lipat..Dulu buat apa pun kaki kena lunjur. Lutut mak ni dah tak sakit..sejak angah suruh amik omega guard.Tadi cakap vivix ada promo, dia nak try pulak..Alhamdulillah produk lagi super duper."

Sekian, semoga bermanfaat..kalau nak oder set atau nak beli ikut bajet boleh wasap atau mesej saya..nanti saya reply ok..amy 010.920.2273.


Anda boleh juga mentelaah di sini

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com