14.6.16

KAYAP : Cara Berkesan Merawat Kayap

Assalamualaikum 


Cerita hari ini adalah tentang kayap. skema penulis hari ni. Entri sebelum ni saya dah cerita bagaimana kayap boleh terjadi. 

Untuk bacaan detail boleh klik kat link bawah tu ye. 

Cuma kali ini saya nak share tentang testimoni kayap sorang akak ni. Dia pulih dengan mengambil 3 jenis suplemen ni iaitu garlic, alfalfa dan juga nutriferon. 

Sebagaimana entri yang sebelum ni saya cerita kayap juga boleh sembuh dengan bantuan vivix. Jadi kedua-dua pilihan ini terpulang kepada individu..


Yang mana rasa sesuai nak minum amiklah vivix, dan kalau boleh nak telan pil boleh amik set kayap yang 3 jenis tu. 

Mana-mana pun boleh sebab fungsi semuanya adalah untuk merawat kayap..Insyaallah. kene yakin dengan ikhtiar kita.

Apa pun Vivix adalah pilihan terbaik untuk membantu pulihkan kayap.


Testimoni kayap


" subhanallah, terus hilang kak  rasa sakit mencucuk2 kat bawah perut saya ni kak..

otw balik ni terus telan ketiga-tiga jenis ubat ni kat dalam kereta..Punyalah azab drive 4 jam tadi sebab rasa sakit ni..Now terus hilang sakit.."
Pengambilan garlic dan alfalfa adalah sangat baik untuk melawan virus penyebab kayap dari terus merebak dan membantu pulihkan kayap tersebut. 

Nutriferon pula terbaik untuk tingkatkan sistem imun badan kita.

Semoga bermanfaat..sekiranya terdapat sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya..amy 010.920.2273


boleh rujuk sini juga

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com