19.11.15

Kalsium Baik Untuk Kesihatan Gigi dan Tulang

Assalamualaikum semua dan selamat petang

kalsium yang mencukupi akan memberi kesan kepada tulang dan gigi yang kuat

Today I nak share pasal kalsium..macam iklan dalam tb tu...cal-si-yum...semua orang tahu kalsium sangat penting untuk kesihatan tulang dan gigi.

Okey saya cerita kebaikan OSTEMATRIX iaitu kalsium yang dikeluarkan oleh shaklee..tahu tak apa beza OSTE dengan kalsium biasa.

OSTE bukan kalsium semata-mata tau..dalam OSTE ada mineral yang lain..dalam OSTE shaklee ada vitamin D dan juga magnesium tau..vitamin D berfungsi untuk kuatkan tulang kita..magnesium pulak ibarat kenderaan yang mengangkut kalsium ke seluruh badan..kalau takde transport camne nak gerak ye tak...


  • penting sangat kalsium supaya kita terhindar dari penyakit osteoporosis.
  • penting sangat kalsium untuk ibu hamil supaya tulang dan gigi bayi terbentuk dengan sempurna dan tidak decay apabila gigi mula tumbuh.
Jom layan vimeo kat bawah ni sampai habis..Ibu ni sedar tentang kebaikan kalsium shaklee..




macam mana nak ambil kalsium..kalsium boleh diperolehi daripada sumber tenusu..kalau tak boleh telan susu macam mana ye..senang aje ambil OSTEMATRIX

Pengalaman sendiri makan oste..tidur lebih lena..kita kan banyak bergerak sana sini buat kerja rumah, kekadang angkat barang macam2, dukung anak lagi...sakit2 badan kan..telan 2 biji sebelum tidur...lega je..

Tidur lena bangun pagi sakit badan pun hilang..lagi satu sumber kalsium tiap-tiap hari cukup..tak gaduh nak bancuh susu dah..selain tu proses pembuangan pun jadi mudah..so sesape yang ade masalah jarang buang air besar tu bolehlah try ostematrix..memang mujarab..yang penting oste adalah daripada bahan semulajadi tau..jadi tak perlu risau..

Time period kan kekadang tu sakit pinggang..makan oste lega sakit tu..alhamdulillah...saya dah cuba..anda bila lagi?


Mahal ke oste ni?

RM 61.00..ada 120 tablet..kalau 4 biji sehari tahanla sebulan..kalau 2 biji sehari tahanla 2 bulan..

Apa pun kesihatan kita memang tak ternilai harganya.

Okey berminat dengan oste..boleh hubungi saya 
010 9202273..

Sekian sahaja..semoga bermanfaat untuk kita semua..insyaallah.




No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com