24.9.16

KULIT CANTIK : Rahsia Kulit Cantik Semulajadi

Assalamualaikum



Cantik, gojes, mojes. saya yakin ramai yang teruja nak cantik. Ami sendiri pun nak kulit cantik. Lebih-lebih lagi kulit muka yang glowing. sape tak nak kan.

Jadi cantik secara semulajadi atau cantik dengan cepat. Yang mana agaknya pilihan anda. Kalau ami pilih yang cantik semulajadi. 

Biar lambat tapi prosesnya semulajadi dan beri kesan sangat baik dalam jangka masa infiniti.

Kita nak kulit cantik hari ni dan seterusnya. Jadi harus memilih produk yang betul-betul selamat dan dijamin beri keberkesanan yang positif. 

Ami sedang amalkan shaklee. dalam proses untuk mencerahkan kembali kulit yang kusam ni. dalam masa yang sama nak hilangkan jerawat kecil kat muka ni. 

Jerawat ni kecil..kalau tengok dari dekat je baru nampak jelas.

Antara produk yang telah ami gunakan adalah alfalfa, vitamin C, bcomplex dan esp.

mungkin ramai yang ada masalah jerawat kat muka. jerawat nasi, bengkak merah tu. ami pun pernah alami masalah seperti ni dulu. untuk kebaikan hentikan penggunaan produk kosmetik yang ada bahan kimia. 

kemudian cari produk yang berasaskan sumber semulajadi. sebelum tu korang mesti rehatkan muka dalam 3,4 hari. baru start produk baru tu.

bukan ape, bimbang kalau kulit kita terkejut dengan barang baru dan timbul jerawat ke, kulit jadi merah ke kan. tak pasal2 pulak.


untuk masalah jerawat jika kulit normal anda boleh pilih nutriwhite skincare, kalau berminyak ambil enfuselle.

ini rawatan luaran. kalau vitamin pula ambil saje set kulit shaklee iaitu vitamin C dan E dan bcomplex. jika anda ada bajet lebih boleh tambah ESP.


sekiranya kita mahukan yang terbaik..kita juga mestilah berikan yang terbaik..betul tak?

untuk kekal cantik tak susah sebenarnya. cuma kene konsisten.

Asyik baca je kan..jom tengok testimoni mereka yang dah berjaya dengan produk shaklee ni.


TESTIMONI 1


TESTIMONI 2

" Esp tak suka sangat..malas sebenarnya..haha..kantoi..takapai apa2 pun muka tu.. amik vitamin C saje.."

TESTIMONI 3


TESTIMONI 4


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6


"  happy sangat2 sebenarnya..lepas 2 bulan lebih makan zinc, vitamin c dan bcomplex..walaupun ada termiss kadang-kadang..alhamdulillah..kulit dah memang kurang jerawat..dia ada la singgah kadang-kadang bila 'bestfren' nak menjengah sebulan sekali tu..tapi tak lama la dia menjengah..pastu muka pun kurang minyak..berbaloi sangat.."


Sekiranya anda tak tahu nak pilih yang mana untuk rawatan muka semulajadi ni..boleh wasap atau sms..nanti ami reply dan kita sembang-sembang..010 920 2273.

mudaha-mudahan bermanfaat.. 

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com