13.7.16

Selepas 10 Tahun Baru Boleh Bernafas Dengan Lancar!

Assalamualaikum

bernafas dengan segar dan lancar..syukur..

Semoga pembaca semua dalam keadaan sihat sejahtera aje. Masih dalam mood raya walaupun masing-masing dan mula bekerja kan.

Makan macam-macam jenis makanan masa raya. Yang mana ada resdung tu kene kawal pemakanan ye.. sebelum resdung bertambah parah baik berjaga-jaga..

Macam saya sendiri memang ada resdung..cuma tak teruk la..tapi saya berpantangla seafood sume tu..kadang2 je curi2 makan..

Tapi alhamdulillah saya menten makan vitamin C dan bcomplex..membantu jugaklah..jerawat dah semakin kurang..

Kalau u all dan detox atau buang toksin memang sangat dialukan ambil alfalfa..mungkin itulah penyebab ape2 yang korang makan takde kesan pape.. 

Toksin yang banyak dalam badan sebabkan sukar untuk serap zat. jadi sebaiknya ambil set resdung ni terus..mudah-mudahan berhasil..bernafas dengan nyamannya..insyaallah..


Testimoni resdung

" Dulu asal bangun pagi je konfem saya bersin tak berenti..pernah saya bersin sampai darah keluar dari hidung..boleh dikatakan saya mengalami resdung yang agak terukla..siap hidung dengan muka gatal2 lagi..jerawat takyah habaq laa..maleh nak ingat balik hahaha..
nak tau apa yang saya guna untuk atasi resdung saya? saya guna set resdung shaklee vitamin C, bcomplex dan alfalfa complex..selepas 10 tahun baru rasa macam boleh bernafas dengan segar dan lancar..alhamdulillah sangat kan..kenapalah dari dulu tak kenal bende alah ni. "


Ada entri yang sebelum ni kastemer ambil vivix untuk pulihkan resdung..pun boleh juga..vivix the best jika tak mahu ambil banyak pil..hehe..

Jika mahu order, wasap 010.920.2273..mesej pun boleh..nanti saya reply..

Agen shaklee anda
SID 1191472

semoga  bermanfaat..

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com