22.7.16

Bahayakah Serangan Stroke Berulang

Assalamualaikum semua


Sebelum ini saya ada menceritakan pasal tanda-tanda strok dan juga tips untuk kurangkan risiko penyakit strok..

Sebagai rawatan untuk penyakit strok VIVIX adalah yang terbaik..dan setakat ni testimoni memang menunjukkan VIVIX memberi harapan baru kepada pesakit kronik seperti Strok.

Persoalan yang saya nak bangkitkan hari ni adalah..adakah strok boleh berulang?


Jawapannya ya..semua pesakit yang pernah kena serangan strok adalah berisiko untuk kene serangan tersebut pada bila-bila masa..

Kebanyakan 75% serangan strok kali kedua berlaku setelah 30 hari dari serangan strok kali pertama.

Selalunya serangan strok kali kedua lebih teruk daripada serangan kali pertama. Ada juga yang boleh sebabkan kematian.

Namun yang demikian, serangan strok kali kedua adalah berbeza bagi setiap individu. Ini semua bergantung kepada tahap kesihatan pesakit, gaya hidup dan sebagainya.

Oleh itu pesakit dan juga ahli keluarga perlu memantu tahap kesihatan supaya dapat elak dari terkena serangan untuk kali kedua.


Saya share 1 lagi testimoni dengan mengamalkan vivix

" mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena stroke. pastu kolesterol level memang hi. dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. dahlah saya jauh nak tengok mak.
in the end saya bagi mak vivix. paling best tengok muka mak berseri dah. Makcik cakap kembali muda. Mak cakap ubat darah tinggi yang banyak sangat tu dia takyah makan pun okay. Mak lebih cergas dan sihat. Alhamdulillah syukur. Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami. "
Sekian sahaja, semoga bermanfaat. sekiranya nak order atau ada pertanyaan boleh hubungi saya amy 010.920 2273. wasap atau sms je, nanti saya reply.


Boleh juga refer sini

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com