9.11.17

Kerana Drama Hot Titian Cinta Aku Turutkan

Assalamualaikum


Drama Hot ni dah abis dah pun. pelakon terkenal zul Arifin dan heroin dia saya pun tak perasan sangat. baru lagi kan. Nama dia  Farah Nabilah.

Saya tengok cite ni kat you tube je..Nak nengok kat rumah tak sempat..Masa terlalu singkat..jadi tengok pun tak semua episod. tak jadi keje nak tengok sampai habis. but ending saya tengokla.

Boleh tahan best ceritanya. penuh dendam kesumat. menarik betul bila mentua dan menantu tak sehaluan. 

Cerita bikin gempak. agaknya ada kot dalam dunia realiti...ahaks.

Drama sangatla cerita ni. dah nama pun drama.

Yang ni I baru nak cerita kisah ni sebab kasi reda dulu.

Ni kisah lain pulak.. bukan drama TV tau tapi realiti. Kisah ni dah pun reda walau ketika ianya berlaku bagai dilanda puting beliung. tragis!!

Macam dasyat je bunyinye kan. Kisah berlaku dekat je dengan tempat tinggal saya ni ha. Kejadian berlaku di salah sebuah car wash di Keratong 2.

kebetulan pesalah memang tengah syok layan novel titian cinta

Kes Tragis ni kes bunuhan cinta tau. hero sanggup berbuat apa saje demi mendapatkan cinta hatinya yang terhalang dek sang arjuna yang bergelar suami. ekkkkk suami? 

Kes bercinta dengan isteri orangla geng. kuikuikui.

Baiklah I tak nak cerita lanjut. cuma pengajarannya bercinta berpada-pada dengan makhluk tuhan. Pilih ler cinta yang diredhai supaya cerah masa depan.

Bercinta kerana Allah taala.

Semoga menjadi pengajaran buat kita yang masih hidup.

Sekian berita!





No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com