8.11.16

Suri Rumah Berniaga Online

Assalamualaikum


Saya yakin ramai sangat ibu yang bekerja mempunyai impian nak jadi suri rumah sepenuh masa dan mereka ni pastinya nak buat bisnes sambil-sambil jaga anak tu.

Saya sedang dalam usaha nak jadi suri rumah yang berbisnes online. sambil jaga famili sambil buat bisnes. boleh jana pendapatan jugak kan walau kita berada di rumah.

Sekarang ni macam-macam kerja online yang kita boleh buat. Asalkan ada internet je. semuanya hanya di hujung jari.

Bercakap pasal bisnes online ni. Saya memang dah ada satu bisnes ni. Jual shaklee. saya sign up tahun lepas lagi tapi tahun ni baru serius buat bisnes ni. alhamdullillah tak susah pun. 

Ahli group bisnes saya rata-rata ada bekerja lagi dan ada juga yang suri rumah. Mereka sangat supportive dan sangat membantu dalam bisnes ni.

Kalau anda juga berminat nak buat bisnes online seperti saya ni boleh je. Usah takutla pasal ilmu berniaga ni..semua diajar secara percuma. Asalkan kita ni nak buat je.


Semoga impianku tercapai juga dalam masa terdekat ni.

Semoga bermanfaat.

Kalau nak cuba buat bisnes macam saya ni bolehlah hubungi saya wasap ami 010 920 2273.

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com