28.11.16

Kenangan Mengusik Jiwa Zaman Persekolahan

Assalamualaikum



Saya yakin ramai yang ada kenangan masa sekolah dulu kan. Yang best dan yang tak best. Ada yang Jadi best student, budak nakal. 2 jenis ni memang orang kenal dan ingat.. lagi pulak student aktif dalam apa je aktiviti sekolah.

Korang rasa saya glamer tak dulu? Bolehla..haha

Rasa nak sekolah balik je korang..
Yeke nak belajar balik, study buat latihan cikgu bagi..

Kalau sayala bukan bab belajar tu tapi aktiviti bersama kawan2
Yang paling saya ingat kadet polis tingkatan 4
saya sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Perantau Damai.. SPM tahun 2000..

Syok giler join kadet polis ni tau..


Camping yang mencabar
Jiwa kental

Best
Tapi takde gambar nak upload sini
Hehe sory..


Saya rasa kalau jiwa balada
Mau nangis je kalau kene ragging

Tapi tu la saya suka cabaran
Adventure...


Ramai kawan2 kadet polis ada lagi sini
Best kan.

Ok tu je cite ami masa ni..
Selamat berhujung minggu korang..

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com