20.3.17

TESTIMONI KEPUTIHAN KRONIK : Keputihan Keluar Berkeping-keping Dah Berkurang


Teruknya setiap kali bergerak aktif mesti keputihan pun datang dengan meriah..pantang gerak dia pun gerak sekali.

Kalau begini keadaannya anda sedang alami keputihan tahap kronik!

Apa rawatan yang boleh dicuba

  • Mungkin dengan memakai feminin wash - saya tidak galakkan kerana akan mengubah PH pada vagina. sumber bahan kimia yang kita tak tahu.

  • Memakai pad yang khas untuk merawat keputihan - mungkin juga kita tak pasti ada sumber bahan kimia. entah-entah tak sesuai untuk anda. sampai bila pula nak kena pakai pad ni kan?

  • Makan vitamin atau suplemen untuk rawatan dalaman. bagus juga kan. Membantu merawat bahagian dalaman dan cuci kasi bersih..anda boleh buat pilihan untuk beli sendiri atau ambil ubat dari klinik sahaja. 

  • Kerap menukar seluar dalam - ini bagus untuk diamalkan..dan perlukan memakai panties yang tak terlalu ketat, tak longgar dan fabrik yang selesa. Sebab ada juga punca keputihan sebab hal remeh sebegini.
Apa yang saya nak cadangkan adalah suplemen botani yang bagus untuk sistem dalaman. membantu mengeluarkan keputihan dan membersih dari dalam sehingga bersih.

Pada peringkat permulaan memang keputihan jadi makin banyak.Tapi itu hanya healing proses. usah risau kalau pada peringkat awalnya keputihan keluar makin banyak ye.

Harap anda bersabar dalam proses penyembuhan tu. Nak cuba VIVIX boleh terus hubungi saya. nak wasap boleh boleh 010 920 2273.


TESTIMONI VIVIX DAN KEPUTIHAN

" bila akk ambik vivix macam yang disyorkan..ok..beransurlah..takla pekat..2 hari mula ambik vivix ..bekeping dia keluar.."


Jika mahu membuat belian secara peribadi..maksudnya beli sendiri anda boleh klik dekat esell kat bawah ni..

Just ikut je arahan yang diberikan..

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com