1.3.17

Bisnes Yang Boleh Merealisasikan Impian Saya dan Anda



Target belum tercapai. Usaha perlu digandakan. siapa yang kene buat. mesti saya. sebab saya yang nak income berpuluh ribu walau seorang suri rumah.

Eh boleh ke dapat income berpuluh ribu dengan buat shakli. Sebab dah ramai dapat..sebab tu saya yakin dan fokus bisnes ni je..

Mudah-mudahan dapat naik rank dulu...berpeluang dapat bonus tunai, kereta dan percutian..insyaallah.

Usaha, doa perlu seriring untuk mencapai segala target tu. semoga dipermudahkan..amin

Hopefully dapat membantu melangsaikan semua hutang yang ada. memang boleh kan. jika dibuat betul-betul. Serius!!

Saya seorang yang sangat positif dan yakin akan sukses dengan bisnes ni. 

Bersyukur sangat ada group support yang selalu beri ilmu dan sokongan untuk semuanya berjaya dunia dan akhirat.

Insyaallah saya takkan berhenti..Niat nak tolong orang lebih sihat, mereka sihat, mereka bahagia.

Di samping boleh beri reward untuk keluarga sendiri. bila melihat mereka bahagia, seronok kita pun rasa bahagia jugak.  

Bisnes untuk bukan semata nak wang ringgit je tau. Ibadat secara tak langsung semakin mantap. Bisnes ni sangat menekankan hubungan kita dengan Allah disamping menjaga hubungan silaturrahim dengan manusia/kastemer.

Ini yang saya suka..anda pun mesti suka..
saya mendoakan agar anda juga akan mencapai target anda. Doakan saya juga ye. 


"Siapa buat dia akan dapat"
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com