15.2.17

BERPANTANG : Tips Berpantang Dengan Penuh Bertenaga!

Assalamualaikum


Semoga pembaca sihat sejahtera hendaknya. Ibu-ibu yang sedang berpantang tu semoga terus menjaga kesihatan diri dan anak dengan baik.

Ketika berpantang setiap ibu mempunyai pengalaman yang berbeza iaitu mungkin dengan anak pertama kurang berjaga, anak kedua asyik nak mengempeng aje.

Lain ibu lain pengalamannya. Saya sendiri pada awalnya sahaja berjaga setiap 2 jam untuk menyusu. alhamdulillah anak kurang berjaga. bangun nak minum susu aje. 

Selepas tamat waktu berpantang biasanya anak akan ada sedikit perubahan, contohnya kekerapan menyusu berkurang, lebih lama tidur pada waktu malam. 

Jadi ibu-ibu yang berhadapan dengan masalah anak suka berjaga malam tak perlu risau kerana mereka akan berubah sedikit demi sedikit.

Yang penting kita jangan stress dan pastikan nutrien cukup dan pastikan kita cukup tenaga untuk menguruskan diri dan anak dan juga urusan rumahtangga. Mungkin ada yang berpantang sendiri tanpa ibu atau sesiapa sahaja.

Ibu berpantang perlu menjaga kesihatan ye. saya nak syorkan suplemen yang boleh membantu anda yang superwoman tu sentiasa bertenaga..

" saya menyusu dan minum vivix. kuar wad bersalin terus amal vivix. Alhamdulillah badan memang cergas sepanjang berpantang. susu badan meriah dan luka jahitan bersalin normal baik dalam kurang 10 hari "

Suplemen memang membantu untuk tingkatkan tenaga ibu-ibu ketika berpantang tau. jadi kalau kita dah amik set berpantang yang memang boleh membantu kita dari segi berikan tenaga memang terbaik!.

Jika mahu berpantang dengan vivix, boleh terus hubungi saya 010 920 2273. 

Alami keajaibannya sendiri! 

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com