14.12.16

Harga Sebotol Vivix Shaklee

Assalamualaikum


Dah tahu cara nak beli vivix dan macam mana nak beli vivix kan. Nak tahu pula harga vivix. Berapa RM ye? agaknya kalau tengok harga ni korang rasa mahal ke murah.

RM 475 sebotol. Sebotol 150 ml. 

Sebelum judge tentang vivix ni, anda boleh lihat testimoni yang berjaya dengan bantuan vivix


TESTIMONI VIVIX DAN STROK

  
" Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena strok. pastu kolesterol level memang tinggi. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahla saya jauh nak tengok-tengokkan mak.

In the end, saya bagi vivix. paling best tengok muka mak berseri dah. makcik2 cakap kembali muda. Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangat ti dia takyah makan pun okay. mak lebih cergas dan sihat. Alhamdulillah syukur. vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami. "


TESTIMONI VIVIX DAN KANSER




TESTIMONI VIVIX DAN MILKBOOSTER

" shaklee effect saya makan vivix masa dalam pantang, luka jahit banyak sangat sampai nak duduk pun nak menangis, nak jalan lagi la. 3 hari makan vivix terus hilang sakit.

consume vivix dalam pantang..milkbooster yang superb..badan bertenaga extra..Alhamdulillah mil tegur nampak sihat walaupun masih dalam waktu pantang.."


Ini adalah sebahagian testimoni yang telah berjaya dengan bantuan vivix. Vivix dengan harganya adalah berpatutan dan ramai yang telah amalkan dan sedang amalkan vivix.


Jika anda nak beli vivix dengan harga yang lebih murah boleh wasap ami 010 920 2273.


No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com