19.4.17

Ada Apa Dengan Bisnes Shaklee

Assalamualaikum semua



tajuk cerita hari ni pasal kelebihan yang anda boleh dapat bila join shaklee. Saya nak cerita kelebihannya pada diri saya dan keluarga.

Saje nak kongsi dengan anda semua.

Yang paling utama pada kesihatan saya dan keluarga. Komisen, untung itu perkara kedua. Saya anggap itu sebagai bonus.

Memula beli krim herbal blend. Sebab masa tu anak kene ruam susu, ruam lampin. Takde amik gambar pulak masa tu. hihi.

Sebelum try krim ni saya dah cuba krim lain. beli kat farmasi je. lambat benar nak hilang. pastu was-was dengan isi kandungan krim XXX tersebut.

Bila pakai krim herbal blend, dalam 2 hari dah hilang ruam tu. siap pesan kat pengasuh sapu krim tu. Dia macam was-was sebab nak sapu kat tepi mulut. risau. Saya kata takpe sapu je. Bila dah guna jadi yakin kan.

Begitulah sampai sekarang. asal ada luka sikit, gatal-gatal ke, memang pakai krim ni je. pergi mana-mana mesti bawak. Kalau takde rasa macam ada yang tak kene. ecehhh.


Ni baru cerita pasal krim herbal blend yang tahan lebih 6 bulan ni. Belum lagi segala sabun dan vitamin. 

Asalnya nak beli, nak buat bisnes belum serius. masa tu ada la niat nak buat biz sampingan. tapi belum serius pun. Jadi saya takla buat apa pun. Just beli nak guna sendiri.

Yang paling saya suka bab bisnes shaklee ni kita tak sengsorang. ramai supporters. ada group berinformasi. Ilmu bisnes tak yah cakapla. free aje..tinggal nak buat iklan. cuma nak dan tak nak je nak buat.

Secara tak sengaja pernah dapat bonus serendah RM 23. Ni guna pakai sendiri pun boleh dapat bonus. belum serius lagi. Yang dah berjaya dapat ratusan K pun ada.

Paling terkesan dalam bisnes shaklee ni adalah ilmu agama yang ditekankan. Maknanya kita bukan sahaja kaya di dunia tapi kaya juga di akhirat. 

Jadi BEST ke BEST?


Jika berminat nak sertai bisnes online shaklee. boleh wasap 010 920 2273.

No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com