24.4.16

Tips Untuk Tingkatkan Sistem Imun Badan

Assalamualaikum..

Lama tak update blog..fuhhh..fuhh..banyak habuk..orait tahap kesihatan yang baik mestilah ada kaitan dengan sistem imun atau lebih tepat lagi sistem pertahanan badan. Kalau baik tentera baik tu, maka kesihatan akan baik. golongan yang sering terkena jangkitan penyakit contohnya selsema dan batuk.

Bagaimana nak tingkatkan sistem imun ni ye? lebih2 lagi untuk kanak2..kecik2 lagi dah diperkenalkan dengan ubat-ubatan seperti paracetamol untuk baik demam or selsema.. ada cara lain tak agak2? ADA !..iaitu dengan memberikan mereka suplemen..boleh beri setiap hari..takkan overdose sebab kalau terlebih ambil pun akan keluar melalui sistem perkumuhan kita..

so, kita boleh makan dan anak kita pun boleh makan okey..



  • Nutriferon- sangat baik untuk tingkatkan sistem imun atau antibodi kita.
  • Vitamin C - memang bagus juga untuk sistem pertahanan badan..ada 2 jenis tau 1 vitamin C SR dan 1 lagi chewable vitamin C. Yang Chew elok bagi mereka yang tak boleh nak telan pil..so boleh kunyah2 dan telan..

Anak-anak ceria ibubapa bahagia
kalau nak order boleh terus hubungi saya ok. Takpun yang mana dekat dengan branch shaklee boleh je nak beli sendiri. boleh pakai id macam kat bawah ni okey.


Semoga bermanfaat..



No comments:

Post a Comment

amynorami.com © . Designed by MaisarahSidi.com